mature teacher cecily is fucking her student liebelib.mobi dianne merek female agent with glasses banged on casting xxxvideohd.net kagney linn karter dale dabone in i have a wife wwwxxx cvom loonavision mfc phiimsex o trong quan doi hotmoza.tv ppornktube boapoda anak bandung norway rachel steele biqle video www sextopone hotcity40 com

Χαρείτε τις γιορτές με την καρδιά σας!

Γράφτηκε από την  Δεκ 13, 2016

Μετράμε πλέον αντίστροφα για τα Χριστούγεννα, ημέρες χαράς, οικογενειακής ευτυχίας και θαλπωρής, αλλά προπάντων ξεκούρασης. Φροντίστε ωστόσο να μην ξεκουραστείτε αποκλειστικά στον καναπέ (ή το κρεββάτι). Χαρείτε τις γιορτές με την καρδιά και όχι με την… κοιλιά!

Πάμε βόλτα;

Περπατήστε, κάντε βόλτες με τα πόδια για να αγοράσετε δώρα, κάντε τα ψώνια σας χωρίς αυτοκίνητο, ασκηθείτε. Θα αλλάξει τη διάθεση σας, θα ηρεμήσετε και θα μπείτε περισσότερο στο κλίμα των γιορτών.

Αποφασίστε τι θα αγοράσετε, πριν μπείτε στο μαγαζί

Σε κάθε περίπτωση, είναι πολύ δελεαστική η εικόνα ενός καταστήματος με φρέσκα ζαχαρωτά, γλυκά ή αρτοποιήματα. Πόσο μάλλον όταν περνάμε μπροστά του, μετά από μια …εξαντλητική έρευνα αγοράς για δώρα. Πριν μπείτε όμως, διαθέστε ένα λεπτό να σκεφτείτε ποιο έδεσμα θέλετε πραγματικά να δοκιμάσετε. Με τον τρόπο αυτό, δεν θα βγείτε από το μαγαζί με…10 σακούλες γλυκά και μπισκότα!

Φτιάξτε πιο ελαφρές εκδόσεις των παραδοσιακών εδεσμάτων

Ειδικά τα εποχικά κέικ και κουλουράκια, αλλά και τα κυρίως πιάτα του γιορτινού τραπεζιού, έχουν πολλές παραλλαγές που μπορούν να μας γλιτώσουν από υπερβολικές θερμίδες.

Κρατήστε υγιεινά σνακ για τη δουλειά

Να έχετε πρόχειρα κάποια υγιείνα σνακ (φρέσκα φρούτα, μπάρες δημητριακών, σταφίδες κ.α.) στον εργασιακό σας χώρο, όταν οι συνάδελφοι αρχίζουν να φέρνουν χριστουγεννιάτικες λιχουδιές, που ως επί το πλείστον δεν υστερούν σε θερμίδες και λιπαρά.

Μην κατηγορείτε τον εαυτό σας

Είναι πολύ δύσκολο να αποφύγουμε την υπερκατανάλωση φαγητού στις γιορτές. Ακόμα όμως και αν θεωρείτε ότι το παρακάνατε, μην τιμωρείτε τον εαυτό σας. Απλά, προσπαθήστε να περιορίστε λίγο τις μερίδες σας τις επόμενες μέρες, χωρίς να παραλείπετε γεύματα, και να φάτε πιο υγιεινά. Θα ισοσταθμίσετε έτσι το πλεόνασμα θερμίδων χωρίς να κάνετε… νηστεία μετά τις γιορτές!

 

Γιώργος Μίλεσης, MSc

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

morethanawoman

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Fresh News

Το site morethanawoman.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας