mature teacher cecily is fucking her student liebelib.mobi dianne merek female agent with glasses banged on casting xxxvideohd.net kagney linn karter dale dabone in i have a wife wwwxxx cvom loonavision mfc phiimsex o trong quan doi hotmoza.tv ppornktube boapoda anak bandung norway rachel steele biqle video www sextopone hotcity40 com

Η δύναμη του «θέλω»!

Γράφτηκε από την  Ιουν 20, 2017

Ο αυτοέλεγχος είναι σαν ένας μυς: μπορείτε να τον γυμνάσετε με τις έξι «ασκήσεις» που ακολουθούν, μαθαίνοντας έτσι να αντιστέκεστε στους... πειρασμούς.

Παραδεχτείτε το ρόλο της θέλησης στην καθημερινή σας ζωή: από την ώρα που χτυπά το ξυπνητήρι, το πρωί, είναι η μόνη δύναμη που σας κάνει να αποχωριστείς να σηκωθείτε από το ζεστό κρεβάτι σας! Θέλετε τώρα μια κούπα αχνιστό καφέ και... τρέμετε από νεύρα μέχρι η επιθυμία σας να πραγματοποιηθεί, ενώ αισθάνεστε περήφανη που αντισταθήκατε και δε δώσατε, χθες, 130€ για ν' αγοράσετε παπούτσια ή που «σπρώξατε» τις τηγανιτές πατάτες μακριά από το πιάτο σας!

Η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη πειρασμούς που «δοκιμάζουν» τον αυτοέλεγχό μας και «στραγγίζουν» τη θέλησή μας ή, αντίθετα, την κάνουν πιο ισχυρή. Σύμφωνα, μάλιστα, με νέες έρευνες, είναι αρκετά εύκολο να μάθετε να επιβάλλεστε στον εαυτό σας παραμένοντας ψύχραιμη. Βασική προϋπόθεση είναι, κατ' αρχήν, να συνειδητοποιήσετε ότι κάνοντας οτιδήποτε δε θέλετε να κάνετε -αποφεύγοντας να απαντήσετε στα καυστικά σχόλια της πεθεράς σας, παλεύοντας να μην αναβάλετε μια ανιαρή υποχρέωση κ.α.- γυμνάζετε εξίσου αυτόν τον «αόρατο» μυ. Κατά τον Δρ. Roy Baumeister, εξάλλου, Διευθυντή του Τμήματος Κοινωνικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Φλόριντα, η θέληση λειτουργεί ακριβώς σαν ένας μυς: μπορεί να «κουραστεί» από την υπερ-προσπάθεια και τις καταχρήσεις, μπορεί όμως και να ενδυναμωθεί τόσο ώστε να αισθάνεστε λιγότερο αγχωμένη, πιο χαρούμενη, πιο παραγωγική!

1.Παίξτε άμυνα!
Βιντεοσκοπώντας ομάδες Γερμανών εργαζόμενων, ο Δρ. Baumeister ανακάλυψε έκπληκτος ότι πολλοί ξόδευαν 3-4 ώρες σε ημερήσια βάση προκειμένου να καταφέρουν ν' αντισταθούν σε πολύ ανθρώπινες επιθυμίες, όπως το να «πάρουν» έναν υπνάκο, να «κατέβουν» μέχρι την καφετέρια ή να... φλερτάρουν όσο κρατά το μεσημεριανό τους διάλειμμα. Συγχρόνως, ανακάλυψε ότι οι εργαζόμενοι με ισχυρό αυτοέλεγχο αντιστέκονταν λιγότερο στις επιθυμίες τους, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Αν, λοιπόν, ο αυτοέλεγχος αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για ν' αποφεύγουμε τους... πειρασμούς, τότε γιατί τα άτομα που τον έχουν σε μεγαλύτερο βαθμό δεν τον πολυχρησιμοποιούν; Η εξήγηση είναι σχετικά απλή: τα άτομα αυτά ξέρουν καλύτερα πώς να «τακτοποιούν» εκ των προτέρων τα πράγματα, ώστε να αποφεύγουν πιθανά προβλήματα. Είναι τα ίδια άτομα που δεν ξεχνούν ποτέ να κάνουν σέρβις στο αμάξι τους και τελειώνουν πάντα εγκαίρως τα επαγγελματικά projects τους. Παίζουν συχνά επίθεση αντί για άμυνα, που σημαίνει ότι οργανώνονται έτσι ώστε να έχουν πιο ρεαλιστικές πιθανότητες να πετύχουν τους στόχους τους.

2.Εκμεταλλευτείτε τη νηνεμία πριν... την τρικυμία
Όπως μπορείτε να κοντρολάρετε -ίσως και να προλάβετε- τις ξαφνικές, αγχώδεις καταστάσεις, έτσι μπορείτε να εκμεταλλευθείτε τις ήρεμες στιγμές για να απαλλαγείτε από παλιές, επίμονες συνήθειες. Το να σταματήσετε να καπνίζετε ή να πίνετε, ακόμα και το να σταματήσετε ν' αποφεύγετε τις «δύσκολες» συζητήσεις, θα το κάνετε ευκολότερα σε περιόδους που η ζωή σας μοιάζει να έχει λιγότερες απαιτήσεις. Αντίθετα, αν μόλις προσληφθήκατε σε μια νέα δουλειά, μην επιχειρήσετε τον ίδιο μήνα να «κόψετε» το τσιγάρο, κι αν ο γάμος σας αντιμετωπίζει προβλήματα, μην ξεκινήσετε τώρα δίαιτα! Κι όταν ξέρετε πως, όπου να' ναι, πλησιάζει ακόμα μία «θύελλα» (επικείμενες απολύσεις στον εργασιακό σας τομέα, επιπλέον φορολογία κτλ.), πάρτε βαθιές ανάσες και σκεφτείτε: πώς θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω καλύτερα τη δύναμη της θέλησής μου σήμερα, πώς αύριο και πώς την ερχόμενη εβδομάδα;

3.Μη χρονοτριβείτε!
Η αναβλητικότητα αποτελεί παγκόσμιο «φαινόμενο» ·το 95% των ανθρώπων παραδέχεται πως, αρκετές φορές, αναβάλλει κάτι που έχει να κάνει, ενώ για το υπόλοιπο 5% δε γνωρίζουμε πόση... φούρια διέθετε στα παιδικά του χρόνια. Οι ψυχολόγοι, μάλιστα, συνδέουν συχνά την αναβλητικότητα με τη βαθύτερη επιθυμία μας να έχουμε ένα όσο το δυνατόν πιο «τέλειο» αποτέλεσμα. Κι όσο κι αν αυτή η άποψη εμπεριέχει αρκετή δόση αλήθειας, ο Δρ. Roy Baumeister και η Δρ. Dianne Tice, ψυχολόγος επίσης στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντα, επισημαίνουν ότι σημαντικό ρόλο παίζει η έλλειψη αυτοσυγκράτησης. Όταν τα άτομα που συνηθίζουν να χρονοτριβούν αισθάνονται αγχωμένα ή... βαριεστημένα, προτιμούν να βελτιώσουν τη διάθεσή τους κάνοντας οτιδήποτε άλλο από αυτό που πρέπει να κάνουν ·με απλά λόγια, κοροϊδεύουν τον εαυτό τους! Αναπόφευκτα, ο «λογαριασμός» θα 'ρθει στο τραπέζι, οπότε, οι αναβλητικοί τύποι θα χρειαστούν περισσότερη δύναμη θέλησης για να τον «πληρώσουν», θα στρεσαριστούν διπλά σε σύγκριση με τους υπόλοιπους κι ίσως και να αρρωστήσουν. Ποιο είναι, λοιπόν, το ηθικό δίδαγμα; Σταματήστε να μεταθέτετε τις δουλειές σας και μάθετε να... πιάνετε τον ταύρο από τα κέρατα!

4.Θυμηθείτε τα... βασικά!
Ενόσω πασχίζετε να... βάλετε γκολ, ίσως «ξεχνάτε» άλλα, περισσότερο σημαντικά πράγματα όπως το να κοιμάστε και να τρώτε κανονικά. Αυτό, όμως, θα σας κοστίσει σύντομα «διπλά»: πεινασμένη και κουρασμένη, δύσκολα θα μπορέσετε ν' αντεπεξέλθετε σε οποιαδήποτε «σκληρή» δουλειά! Οπότε, την επόμενη φορά που θα θελήσετε να κόψετε πρώτη το νήμα στο τέρμα, ενισχύστε τη θέλησή σας με ένα μήλο ή μια χούφτα αμύγδαλα και οπωσδήποτε με έναν καλό ύπνο.

5.Ρίξτε το στο... γράψιμο!
Για να βοηθήσετε τον εαυτό σας να παραμείνει «εντός σχεδίου», αρχίστε να σημειώνετε τις προόδους σου. Είναι κάτι που σας προσφέρει άμεση ενθάρρυνση ενώ, τις στιγμές που θα αισθάνεστε «πεσμένη», θα ανατρέχετε στις σημειώσεις σας και θα παίρνετε κουράγιο! Το γεγονός ότι «φορτωθήκατε» 1 ολόκληρο κιλό την τελευταία εβδομάδα, δε θα φαντάζει έτσι τόσο αποθαρρυντικό συγκρίνοντάς το με το γεγονός ότι, εδώ και έξι μήνες, είχατε καταφέρει -γιατί είχατε πραγματικά θελήσει- να «χάσετε» αρκετά... γραμμάρια.

6.Ανταμείψτε τον εαυτό σας ·συχνά και... καλά!
Αλήθεια, τα καλά κίνητρα κάνουν... δουλειά; Φυσικά, απαντά η αμερικανίδα δημοσιογράφος Esther Dyson, μανιώδης κολυμβήτρια, σε καθημερινή βάση, η οποία εξηγεί πως κατάφερε να «μπει» γενικότερα σε πρόγραμμα: όποτε δεν ξεχνούσε να «περάσει» με οδοντική κλωστή τα δόντια της, «χάριζε» στον εαυτό της 5΄ λιγότερα σκληρής προπόνησης! «Καθένας χρειάζεται να βρει αυτό το "κάτι" που θα τον παρακινήσει να πειθαρχήσει», λέει η ίδια και μάλλον είναι η ώρα να βρείτε το... δικό σας.

Ελευθερία Κανακάκη

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Fresh News

Το site morethanawoman.gr χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία σας